//Little Paris ♕
GoodBye My Dearr !
Friday, 30 November 2012 @ 1:09 pm | 0 Eiffel [s]

<
ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺤﻤﻦ ﺍﻟﺮﺤﻴﻢ


Assalamualaikum and Hye guyss. Lama tak jumpa kan? Alhamdulillah, selesai pun exam. Lepas nie boleh lah enjoyy. Boleh lah simpan buku dalam stor, conteng baju, bakar soalan and everything. Hmm. Dalam kegembiraan nie ada juga kesedihan. Kenapa eah AIZZAN SHAH buat kita macam nie? Tak sangka kot dia yang selalu teman kita time kita sunyi tinggalkan kita macam nie je. Hanya sebab something tu dia terus buat kita macam nie.

Ohsem kan awak? Tahniah lahh sebab berjaya lukakan hati saya, Awak nak pergi sangat kan dari hidup saya, pergilah saya tak halang. Saya benci awak. Terima kasihlah sebab dah berjaya jatuhkan air mata saya. Terima kasih buat saya macam nie. Terima kasih sebab pernah ada dengan saya time saya down dulu! Terima kasih sebab buat saya gembira. Terima kasih sebab pernah terangi hidup saya dulu. Terima kasih sebab pernah terangi kegelapan malam saya. Terima kasih sebab pernah jadi orang yang saya sayang, Terima kasih sangat sangat.

Awakkk, Sorrylah sebab selama nie saya banyak beri awak masalah. Sorry sebab suka buat awak marah. Sorry sebab selalu marah awak. Sorry sebab tak mampu jadi yang terbaik dalam hidup awak walaupun saya tahu kita nie hanya "KAWAN" je and tak lebih dari tu kan? Kalau awak nak lupakan saya itu hak awak. Saya takhalang :) Saya harap awak bahagia dengan kehidupan baru awak. Maaf mengganggu awak selama nie. Maaf buang masa awak text dengan saya.


Awak saya tak sangka kot awak buat saya camnie. Tak sangka bila saya text awak awak akan reply macam nie ;
Awak tolonglah. Saya taknak ganggu awak lagi. Harap awak faham yerk.

Awak mintak saya faham awak. Tapi pernah ke awak faham saya? Pernah ke awak? Saya taktau kenapa saya sedih sangat bila awak cakap macamtu sedangkan kita nie takde pape relay yang istimewa pun. Maybe lagu ni sesuai dengan situation kita ;


Seketika itu sepi mencuit hati .
Hanya suara hujan seakan menyanyi .
Mendendangkan lagu syahdu .


Ketika ku terpegun .
Merenung jauh gambarmu sayangku.


Terkilan rasa bila kata-katamu .
Kau ucapkan padaku, membuat ku terpaku .
Bersama-sama pesananmu, setelah ku baca kini.
Seolah ku berada dalam mimpi.

Titisan demi titisan 
Airmata ku jatuh berlinangan 

Tak mungkin dapat ku melupakanmu. 
Sayang.

Oh. mengapa perpisahan yang kau pinta.


Awak tahu tak saya rindu nak gaduh dengan awak. Rindu nak merajuk dengan awak. Rindu nak berperang dengan awak. Rindu bila awak panggil saya "SONGOT" and saya panggil awak "SENGET." Lepasnie mungkin saya takkan dengar lagi panggilan tu :'( Terima kasih atas segalanya. Awakk. Jaga diri baik baik lepas nie :) Goodluck Spm next yearr :D Btw, Terima kasih sebab buat saya macam nie! Sama macam ex saya buat kat saya (Y) Haha, Saya suka sangat sangat!! Goodbye my dear. Thanks for everyting yang awak dah pernah buat kat saya :) saya nak awak tahu yang saya sayangkan awak walaupun kita nie hanya kawan je. Awak mintak saya takk ganggu awak, saya boleh buat, tapi kalau awak mintak untuk lupakan awak, memang awak silap! Sorry saya takkan lupa orang yang saya sayang <3


PERKARA YANG PALING BODOH YANG PERNAH SAYA BUAT DALAM HIDUP SAYA IALAH MENYAYANGI DAN MENGENALI AWAK !


Older Post | Newer Post
Little Paris

Hi peeps! I'm Zulyana. Welcome to Paris!
Direspect me? Fuck you bitch ♡
♧ Bonjour ♧
Facebook | Twitter

Navigate

Diary About Me Stuffs Linkies

Eiffel Tower


Hearted
Daisypath Anniversary tickers
Let's Shout !



The Credit

Template by : Mieyra | Biela
Full Edited : Anak Yahya
Image From : we❤it

Best View at GOOGLE CHROME!