//Little Paris ♕
2013 !
Saturday 29 December 2012 @ 2:09 am | 0 Eiffel [s]

<
بسم الله الرحمن الرحيم


Hey and Assalamualaikum guys. How are you? *caring*. Hehe, tak lama lagi nak naik sch kan, alahai sangat membosankan -_- Malas lah nak menghadap PBS tu, menyerabutkan! Sebernarnya benci woo dengan homework pe semua tu. Kalau boleh pi sch tu hanya nak jumpa kawan kawan, lepaking dengan dioarang lepastu makan. Hah tu jeh act. But dah pergi sch kene study apa, so kene lah buat juga. Hoho, malas ah nak bangun pagi, gosok baju, buat homework and tidur awal. lazy gegiloo wooo :) 


Hah, now 2012 bakal tinggalkan kita and 2013 akan gantikan 2012 kita. Jyeah 2012 terlalu banyk kenangan yang tak dapat dilupakan. Ada yang indah, ada yang sedih, ada yang kecewa, ada yang gembira dan ada yang tak patut diingat langsung. Now mulakan semangat baru, kawan kawan baru, crush baru *kjoke* and paling penting kehidupan baru. Jadikan pengalam sebagai satu panduan untuk berjaya. Memang tak dinafikan 2012 ialah tahun yang terlalu banyak KEKECEWAAN bagi aku. Terlalu banyak air mata, konflik dalaman *bahasa gramatis* kesengsaraaan, kesedihan and macam macam lagi. Biasalah kalau takde cabaran dalam kehidupan, tu tak dinamakan kehidupan. Terlalu banyak kenangan yang tak mampu dilupakan, terlalu banyak kutukan yang perlu dilemparkan, terlalu banyak pengkhianatan dalam persahabatan yang perlu dijauhkan dan terlalu banyak kekecewaan yang perlu dilupakan. Kehidupan siapa yang takde cabaran? Kehidupan siapa yang sentiasa tenang tanpa sebarang cabaran. Cabaran itulah yang mematangkan manusia untuk menjadi lebih dewasa, Walau macam mana terukpun cabaran yang datang, kita perlu tempuhi dengan kesabaran. Setiap masalah ada jalan penyelesaian. *bahasa apa pun aku tak tahulah :P*.

Kay azam 2013 nie terlalu banyak hope dapat tunaikan semuanya, Yelah selama nie semua azam tak pernah tertunai pon :) 

Haha. agak kelakar azam aku yang number 8 dengan 9 tu, Sebab apa aku berazam macam tu? Hah sebab tahun nie dah banyak sangat gaduh dengan memb sebab lelaki, Alahai rasa buang masa lak. Yang number 9 tu lak sebab dah terlalu banyak airmata yang terlah dibazirkan, Haha rasanya buang masa okay. Dulu waktu nangis tak rasa lak. K *sewel*.  HIDUP MESTI MEMERLUKAN PERUBAHAN DAN PENGORBANAN :) So Aku Nak Berubah Lah :) Dah Tak Mahu Nangis Sebab Boys Yang Belum Tentu Jodoh Aku . Kay Buang Masa --'' K Penat Dengan Semua Ney . InsyaAllah akan korbankan orang yang aku sayang untuk orang yang lebih menyayangi dia berbanding aku.


Okay. Hope 2013 tak macam 2012 yang terlalu banyak kenangan, kenangan yang tak mampu dilupakan. Ada KAWAN, tapi tak setia. Ada TEMAN, tapi taklama. Ada COUSIN, tapi perangai macam puaka. Kalau terasa sorry okay :) Cuma nak luahkan apa yang tak puas hati! Ye selama nie aku diam je kan bila korang buat macam tu sebab korang orang yang aku sayang. But sekarang dah tak boleh diam dah. melewat nampaknya -_- Kay tapi aku dah maafkan korang dah. Sekarang dah takde dendam kat sesiapa pun. Mulakan hidup baru yee. Kalau korang tak puas hati lagi tu hak korang.



Apeapepon, 2013 bermulanya segala yang baru. kehidupan baru terutamanya. kenangan masa lalu tetap dalam ingatan untuk dijadikan pedoman untuk masa hadapan. haha. Okay, hope 2013 is better good than 2012. Thanks untuk semuaorang yang dah berjaya ceriakan hidup aku, tongang terbalikkan hidup aku, ranapkan hidup aku , musnahkan kegembiraan aku, rampas kehappyan aku and thanks sebab buat aku tertawa, gembira, sedih, kecewa, marahdendam and others. Jasa korang takkan dilupa. Thanks to my family, my cousin, my besties, my love, and you sebab dah beri sinaran cahaya dalam hidup aku. Korang bagaikan cahaya lilin, bila dia terpadam makan gelaplah semuanya :) And tak dilupa Terima Kasih ALLAH sebab masih ber hambamu nie terus menikmatai keindahan alam ciptaanMu dah terus beribadat kepadaMu :) Harap 2013 dah takde FAKE FRIENDS, FAKE LOVE, FAKE PROMISE AND FAKE OTHERS :)

Throw your dreams into space like a kite, and you do not know what it will bring back, a new friend , a new love , and a new life :)



Older Post | Newer Post
Little Paris

Hi peeps! I'm Zulyana. Welcome to Paris!
Direspect me? Fuck you bitch ♡
♧ Bonjour ♧
Facebook | Twitter

Navigate

Diary About Me Stuffs Linkies

Eiffel Tower


Hearted
Daisypath Anniversary tickers
Let's Shout !



The Credit

Template by : Mieyra | Biela
Full Edited : Anak Yahya
Image From : we❤it

Best View at GOOGLE CHROME!