//Little Paris ♕
LEAVING YOU :/
Saturday, 29 December 2012 @ 1:57 am | 0 Eiffel [s]

<
بسم الله الرحمن الرحيم


Hai and Assalamualaikum guys. Sekarang dah dekat pukul 2 pagi dah. Haha, Now tangan sedang menggatal untuk menekan keyboard laptop ney. Hoho ^^ Tak tahu pasal apa harini terindu dekat dia. Tak tahu kenapa tetibe teringat semua kenangan dengan dia. Hmm :/ Kenapa boleh teringat dekat dia niee. Ahh!! Now kita nak cuba lupakan dia, tapi kita tak mampu, kita tak kuat. Orang cakap 'SEMAKIN KUAT KITA MELUPAKAN SESEORANG, SEMAKIN MENDALAM RINDU KITA PADA DIA'. And now itu yang kita rasakan sekarang. Okay now nak story macam mana boleh kenal dia :) Perkenalan kita dengan dia sekejap gila. Kita kenal dengan dia sebab bff kita neyhh :) Kalau tak maybe kita tak rapat dengan dia. Memula kitaorang kawan biasa and lama kelamaan jadilah kawan karib :)Kita memang dah lama minat dia, tapi disebabkan classmate kita ramai minat dia so kita berhenti meminati dia. Ahaakk. Waktu dia rapat dengan salah seorang dari classmate kita ni, jealouse tu memang ada tapi nak watcane kita dengan dia kawan jee :) Tapi tak sangka lepastu kita boleh jadi rapat dengan dia. Alhamdulillah. 


Now nak story memory sepanjang kawan dengan dia. Okay dia baik sangat, caring, pandai, comey and penyabar. Yelah kita selalu uji kesabaran dia :) Awak tahu tak kita rindu sangat nak spent time dengan awak macam dulu. Yeahh awak ingat tak waktu awak naik kelas kita lepastu awak mintak number kita dengan dia? Kita ingat lagi kita cakap macam nie kat awak "Nak buat apa number saya? beri number ***** jelah. Ehh ehh awak comel botol air". Haha, awak hanya gelak je, kita tahu awak malu :) Okay sorry awak :) And then bila jumpa kat koop, kita dengan dia mintak number awak awak pun berilah lah. Kemain beria menghafaz sampai dalam kelas terus tulis atas kertas and then balik rumah terus text number tu. last last salah orang. Alahaaii maluu gilaaa. Esoknyaa pergi sch kita jumpa awak and then awak cakap kita dengan dia yang tak salah dengar. Padahal memang salah awak. Kejamnyaaa awakk. Haha. Awak ingat tak waktu kita balik sesamaKita jalan sesama? Waktu tu malu gila lah sebab jalan dengan awak. Kita tutup muka dengan buku lepastu awak kata "Alolo, malu malu pulak". Kita hanya gelak je. Waktu awak nak naik buss tu, sempat lagi awak senyum kat kita and balik tu terus awak im kita awak cakap "Kita takpandang pun awak". Awak tahu tak kita terkejut sebab awak senyum. Hehe.

Satu haritu kita dengan kawan kita pergi round sch, tetibe jumpa awak. Lepastu awak cakap kita "Songot and awak cakap balik nie meset eah". Wohoaaa. Terharu gilaa kitaaa. Masa balik tu kita jalan sesama waktu tu ada kawan kawan kita yang lain awak cakap awak nak datang rumah kita. Terkejut waktu tu and then bff kita pun cakap 'Ayokk Zul dia nak datang rumah awak'. Kita buat muka selamber badak je. Haha :) Tapi awak tak datang pun. Okayy nasib baikk. Hikhikk. Kalau saya pergi lelong saya selalu berharap jumpa awak :) 2 kali saya jumpa awak kat luar. First tu jumpa awak time awak otw nak pergi rumah member awak :) Ahakk, Awakk senyum jhe nampak saya. Malu lewtew and balik tu terus awak text awak cakap saya macam nie "Lain orang tu tak pandang kita. Maklumlah budak comel". And second time jumpa dia waktu otw nak pergi kat kereta nak balik dari lelong. Waktu tu awak pakai baju kaler hitam merah and pakai cap. Handsome gila awak waktu tu. Awak gelak nampak saya :)

Waktu raya haritu awak ada beri kita and geng kita duit raya. Alahai terharuunyaa :P Btw saya tak tahu lah acaner boleh dapat gelaran SENGET | SONGOT tu haha. Awak ingat tak dulu, waktu kita dengan **** jumpa awak, kitaorang gelakkan awak. Maklumlah time tu tak kenal lagi dengan awak. Haha. Ingat tak waktu kita meet secara tak sengaja haritu? Hoho. Adalah dua orang mamat sewel nie mengacau. K serabut gila. And awak ingat tak waktu saya marah awak? Haha, semangat gila awak pujuk :P Sorry waktu tu sakit hati giloo bila cakap dengan awak, awak buat donnow je. Awak ingat tak awak pernah nak kelas kita semata mata nak cubit kita? Hoho, sampai awak cakap kat kawan kita yang awak nak jumpa kita. K seriously malu gila waktu tu. Haha. Ada satu pagi tu, kita masuk sch sesama, lepastu awak awal kata "eah sengsorang je ke?". Kita hanye senyum je. Kita rindu awak tahuu, kalau awak tertidur time text mesti esoknya awak cakap kat kita. macam haritu awak jumpa kita and awak cakap "sorry saya tertidur, awak tak marahkan?". Hehe :) Lepastu kalau tanya dia awak tengah buat apa? mesti dia cakap "saya tengah rindukan awak" and yang paling sakit hatinya bila cakap "okfine" dia akan cakap "awak jumpa apa tu". huarghh. kay ayat dia tu sampai sekarang kita gunaaa:)

Maaf awak, mungkin awak telah saya lupakan, tapi kenangan bersama awak tetap dalam ingatan :) Awak, saya ingat lagi, Dulu waktu kita tengah rapat, kalau online je mesti im, kalau bosang je mesti text :) Alahai rindunyaaa waktu tu. Tapi sekarang takde dha. Now its okay. Thanks for everything awak. Saya takkan lupakan sampai bila bila :D Terima kasih sebab pernah beri sinaran cahaya dalam hidup saya, terima kasih sebab beri saya FAKE PROMISE and FAKE LOVE :) Saya takkan lupakan semua tu. 2013, Awak dengan hidup awak saya dengan hidup saya :) Tapi kita tetap SAHABAT SAMPAI BILA BILA, SAHABAT SELAMANYA. Kalau awak ada masalah, ceritalah kat saya , InsyaAllah saya boleh tolong :) 

Awak, saya pergi dari hidup awak bukanlah bermakna saya bencikan awak atau tak sayangkan awak lagi, cuma saya taknak ganggu kebahagiaan awak dengan dia saya takut dicop PERAMPAS KEBAHAGIAAN ORANG. Awak jangan risau kita boleh jadi SAHABAT! Awak kene tahu, Cukuplah saya dapat tengok awak bahagia walaupun bukan dengan saya. Takpe saya korbankan kebahagiaan saya dengan awak demi kebahagiaan awak dengan dia :)
If you leave someone for another person, don't be surprised if that person leaves you for someone else.


Older Post | Newer Post
Little Paris

Hi peeps! I'm Zulyana. Welcome to Paris!
Direspect me? Fuck you bitch ♡
♧ Bonjour ♧
Facebook | Twitter

Navigate

Diary About Me Stuffs Linkies

Eiffel Tower


Hearted
Daisypath Anniversary tickers
Let's Shout !



The Credit

Template by : Mieyra | Biela
Full Edited : Anak Yahya
Image From : we❤it

Best View at GOOGLE CHROME!