//Little Paris ♕
I MISS YOU :'(
Friday 31 May 2013 @ 12:48 pm | 0 Eiffel [s]

<
ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺤﻤﻦ ﺍﻟﺮﺤﻴﻢ

Lama dah tak update blog kan ? So cemane guys holidays kali nie ? Best ke idok ? Haha konferm best , pusing satu dunia . Aumm shoknyaa ;D Keke . Holiday holiday , juga homework jangan lupa . Haha . Act takde ape yang nak di storykan kat belog ni . Cuma , hmm , memang setiap kali holidays , Yana mesti sedih . Tataw ah kenapa kann . Banyak masalah . Penat bersabar , kadang kadang terasa fed up juga . Tapi bak kata Abdullah " patient is bitter but the result is sweet " , betul juga tuhh .


Tak apalah awak . Awak buat lah saya macam mana pun , saya tetap sayang awak . Sebab ? Orang sayang awak ;) Kalau tak sayang , dah lama semuanya melayang kan ? Haha , Lagipun kau suka uji kesabaran aku . Ok , kau nak suruh aku jadi manusia bersabar lewtew . Lagi satu kau suka uji air mata aku . Ye aku mengaku memang aku suka nangis . So ada masalah ? Siapa kesah . Hak aku . Kau tahu tak buat perempuan nangis dosa . Ayokk tak tayokk . Hahaha k aku tak marah kau pun . Aku sayang kau doh . Tapi kau tak reti bahasa . Tak faham . Menyampah tahu tak . Duhh . Tapi mana tahu dengan tak reti bahasa kau tuu , nanti kita boleh tunaikan semua apa yang aku nak . Lalala ;)



Klah masa tak mengizinkan nak update panjang panjang . Dua tiga hari ni busy menolong Mak Ngah dirumahnyaa . Abang nak kahwin katakan . Wee tak sabau nak dress cecantik . Entry akan datang , Yana post pict kawen tu yee . Byeee ;* Rindu awak sayang.



Ni hah hantaran kahwin kite dengan dia . Yang lain tu tak sempat nak bubuh sekali ;)


Tak kisahlah awak friendly ke apa , dah saya nak jealous nak buat macam mana , bukan saya yang minta , mungkin sebab sayang saya jadi macam tu , so tolong faham okay ?


Older Post | Newer Post
Little Paris

Hi peeps! I'm Zulyana. Welcome to Paris!
Direspect me? Fuck you bitch ♡
♧ Bonjour ♧
Facebook | Twitter

Navigate

Diary About Me Stuffs Linkies

Eiffel Tower


Hearted
Daisypath Anniversary tickers
Let's Shout !



The Credit

Template by : Mieyra | Biela
Full Edited : Anak Yahya
Image From : we❤it

Best View at GOOGLE CHROME!