//Little Paris ♕
170313 :*
Monday, 17 June 2013 @ 9:00 pm | 0 Eiffel [s]

<
ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺤﻤﻦ ﺍﻟﺮﺤﻴﻢ

Awak . Tadi saya stalk text kita yang dulu dulu . Hmm . Turun air hujan bila baca semua tu . Saya nak putarkan masa awak L Saya simpan text awak dah sampai 7 k dah . banyak dah kan kita text ? Hmm rindu waktu Bulan March . Kita rapat sangat . Kalau awak nak gi mana3 awak text saya . Awak kata Take care. ”Iloveyou.”Awak tak sayang saya ke?” My dear.” Awak tak rindu ke semua tu ? Saya rindu tahu tak . Dah lama awak tak cakap macam tu .

SAYA RINDU AWAK YANG DULU :'(

Before awak kenal dia awak selalu text saya . Tak kira masa . Maknanya setiap saat awak rindu saya . Tapi sekarang  takde dah kan ? Kita dah jauh sangat . Dah renggang . Dah tak rapat . Awak mesti taknampak kan sebab pengacau tu dah tutup segalanya . Awak. Mana awak yang dulu  yang selalu ada dengan saya ? Saya rindu awak . Mana sayang awak dekat saya ? mana ? Sejak pengacau tu datang , hancur semuanya . Musnah ! Hmm . Awakkkkkkkk . Ingat tak moment 17032013 ? Awak tak rindu ke ? Saya rindu awak pujuk saya . Kat situ saya dah nampak kesungguhan awak . Tapi sejak pengacau tu datang , takde dah kan .

I miss you. No, let me correct that, I miss the old you. I miss the old you that cared about me.





Older Post | Newer Post
Little Paris

Hi peeps! I'm Zulyana. Welcome to Paris!
Direspect me? Fuck you bitch ♡
♧ Bonjour ♧
Facebook | Twitter

Navigate

Diary About Me Stuffs Linkies

Eiffel Tower


Hearted
Daisypath Anniversary tickers
Let's Shout !



The Credit

Template by : Mieyra | Biela
Full Edited : Anak Yahya
Image From : we❤it

Best View at GOOGLE CHROME!