//Little Paris ♕
I'M SELLFISH ;)
Thursday 25 July 2013 @ 3:51 pm | 0 Eiffel [s]

<
ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺤﻤﻦ ﺍﻟﺮﺤﻴﻢ

Memang sekarang aku pentingkan diri sendiri . Memang sekarang aku takpernah mengaku kesalahan aku.  Memang sekarang aku suka abaikan kau . Memang sekarang aku dah berubah . Tapi , selama nie kau pernah ke tanya aku , kenapa aku jadi macam nie ? Kenapa aku terlalu pentingkan diri sendiri ? Pernah kau amek tahu kenapa aku berubah , kenapa aku suka abaikan ? Kau takpernah amek tahu kan  ? Kau sebuk dengan dia . Tapi aku takkesah J


Aku pentingkan diri sendiri sebab dulu bila aku pentingkan orang lain , aku pentingkan perasaan kawan aku , tapi ada orang tu hargai aku ? Ada ke dia jaga perasaan aku ? Ada ? Takde kan ? Yang ada dorang tikam aku dari belakang , hancurkan kepercayaan aku . Kau tahu tak semua tu ? Ke kau buat buat tak tahu . Yalahh kau kan dah terlalu mabuk cinta sampai yang betul dengan salah pun tak reti beza :3


Memang sekarang kau nampak dia je betul , dia selalu cerita aku yang salah kan ? Dia selalu cerita aku yang sound soun dia ? Kau tanya member member aku , siapa mulakan dulu ! Tapi aku rasa kau tau siapa ! Tapi kau buat tak tahu . orang yang bersalah takkan mengaku kesalah dai even waktu tu dia dah nak mati . Yeahh , orang yang salah macam dia selalu menang dekat dunia . Aku tahu tuu . Kau pun terus terusan salahkan aku kan ? Wahh hina sangat aku dekat mata kau . Baguslahhh . Aku tak pernah amek hati pun dengan semua tuu .


Aku abaikan kau ? Okay bila aku abaikan kau ? Bila ? Aku rasa kau yang abaikan aku . Kau tanya ex aku , selama kitaorang couple ada aku abaikan dia ? Kau yang abaikan aku , lepastu kau cakap aku . Aku jadi macam nie sebab kau . Sebab kau dah jauh berubah . Tak sama macam dulu . Kau sendiri pentingkan diri kau , kau sendiri yang abaikan aku , ada aku ungkit ?? takde kan ? Walau macam mana aku takde mood , aku tetap layan kau , aku buang ego aku . Tapi kau ? Apa yang kau cakap dekat aku ? Kau tahu sendiri apa dia .  Ohh ni ke cara kau balas layanan aku selama ni ? Macam gitu ke ? Aku rasa sia siaa doh . Sia sia kenal kau !


Kau nak suruh aku berbaik dengan dia , tapi cara kau salah . kau berat sebelah ! Kau tak adil . Bila dia salah , kau tetap menangkan dia . Kau tetap nampak tu salah aku even dah terang terang tu salah dia . Dia langgar aku , salah aku . Oh kalau aku mati sebab dia yang bunuh , salah aku jugakk lah ? Entahlah weyh . NAK SURUH AKU BERBAIK , TAPI DIRI SENDIRI TAK BETUL TAKDE GUNA . Menangkan orang yang salah . Tapi kannn . ada aku ungkit depan kau ? Dia maki aku gampang , babi and so on , kau tetap menangkan dia even kau tahu salah siapa . Jadi apa aku boleh buat kann . Kau lebih menangkan dia ! Sekarang nie salah aku ke aku jadi macam nie ? Salah aku lagi ke sayang ? :*


Mungkin sekarang kau akan nampak salah aku , terus terusan kau salahkan aku . Tapi one day bila kau dah sedar semua tu , kau akan tahu siapa salah dan  siapa betul . Kau akan tahu mana kawan dan mana lawan ! Takpe sekarang dia menang . Tpai dekat akhirat , tunggu balasan . KAU BERUBAH SEJAK KAU KENAL DIA . SANGAT BERUBAH . Dulu kau takpernah cakap KAU AKU dengan aku , tapi sekarang selalu kan ? Takpe aku faham mungkin kau takde mood . Tapi bila KAU SALAHKAN AKU , Even tu SALAH DIA . Memang aku sangat sangat terasa sayang !

ORANG JAHAT akan selalu MENANG dekat DUNIA tapi dekat AKHIRAT nanti orang JAHAT takkan pernah MENANG sekali pun . Percayalah :)


Kalau ikhlas sayangkan seseorang , kita akan terima semua kelemahan dia , Kita akan terima dia seadanya tanpa perlu mengungkit :)



Older Post | Newer Post
Little Paris

Hi peeps! I'm Zulyana. Welcome to Paris!
Direspect me? Fuck you bitch ♡
♧ Bonjour ♧
Facebook | Twitter

Navigate

Diary About Me Stuffs Linkies

Eiffel Tower


Hearted
Daisypath Anniversary tickers
Let's Shout !



The Credit

Template by : Mieyra | Biela
Full Edited : Anak Yahya
Image From : we❤it

Best View at GOOGLE CHROME!