//Little Paris ♕
GIVE UP :')
Monday, 12 August 2013 @ 2:43 pm | 0 Eiffel [s]

<
ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺤﻤﻦ ﺍﻟﺮﺤﻴﻢ


Kadang kadang orang sekeliling takpernah faham perasaa kita kan . Nampak je kita tersenyum , dioarang terus detect yang kita tengah gembira . Tapi diaorang takpernah tahu kita senyum dalam kecewa , dalam kesedihan kan ? Kadang kadang tak mampu diluahkan macam mana perasaan kita sekarang , kadang kadang lebih suka menangis dalam hati tanpa orang tahu . Bukan kita nak sedih , kecewa semua , tapi entahlah . Takminta untuk sayangkan dia , tapi perasaa datang sendiri . 

Bibir mengukir senyuman , tapi hati memendam rasa . Kadang kadang bila dah tak mampu pendam , air mata jadi peneman kan ? Kalau diingatkan memory dulu dulu , Ya Allah , rasa macam nak jerit sekuat hati , nak menangis . Hmm . Nasihat orang pandai , LUPAKAN ORANG YANG TAKPERNAH HARGAI DORANG . Tapi bila kene diri sendiri , diam . Mungkin bukan dia yang terbaik . Sekarang ni dah tak mampu bertahan , dah rasa fedap , giveup sangat . Putus asa dah nak berdoa .

Takpelah walau macam mana kita kehilangan orang yang kita sayang pun , takbermakna hidup kita musnah . Masih ada lagi insan yang sayangkan kita kan . Kadang kadang Allah temukan kita dengan  orang yang salah untuk uji kita , sekuat mana kita boleh bersabar dengan ujianNya . Mungkin ada hikmah semua ni berlaku . Saya selalu doakan kebahagiaan awak :') Jaga diri baik baik .

Still loving you <3




Older Post | Newer Post
Little Paris

Hi peeps! I'm Zulyana. Welcome to Paris!
Direspect me? Fuck you bitch ♡
♧ Bonjour ♧
Facebook | Twitter

Navigate

Diary About Me Stuffs Linkies

Eiffel Tower


Hearted
Daisypath Anniversary tickers
Let's Shout !



The Credit

Template by : Mieyra | Biela
Full Edited : Anak Yahya
Image From : we❤it

Best View at GOOGLE CHROME!