//Little Paris ♕
NEW BLOGKSIN!
Wednesday 27 November 2013 @ 12:28 pm | 0 Eiffel [s]

<
ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺤﻤﻦ ﺍﻟﺮﺤﻴﻢ





Hello peeps and Assalamualaikum! Lama tak mengupdate. Tapi blog dah cantik sekarang. Haa lekas lekas lah tengok blog I ni. See my blog? Awesome dok? Ofcoslah. Haha new blogskin. Warna purple gitu. See header. Buat sendiri. Bukan ciplak :p Hehhe. First of all nak wish a lot of thanks to mine profesional editor ; Aries Alexa . Re-edit by ; Aries Alexa. Full editor ; Aries Alexa. Seronok bila dah mula berblogging balik dengan wajah blog yang baru. I'm so happy. Thanks you again sis. Iloveyou so much!! Btw thanks following my blog! Do follow and leave some comment at my CB ;)


Older Post
Little Paris

Hi peeps! I'm Zulyana. Welcome to Paris!
Direspect me? Fuck you bitch ♡
♧ Bonjour ♧
Facebook | Twitter

Navigate

Diary About Me Stuffs Linkies

Eiffel Tower


Hearted
Daisypath Anniversary tickers
Let's Shout !



The Credit

Template by : Mieyra | Biela
Full Edited : Anak Yahya
Image From : we❤it

Best View at GOOGLE CHROME!